De eerste dag bij de OSU in Stillwater OK - Reisverslag uit Stillwater, Verenigde Staten van healthspacedesign - WaarBenJij.nu De eerste dag bij de OSU in Stillwater OK - Reisverslag uit Stillwater, Verenigde Staten van healthspacedesign - WaarBenJij.nu

De eerste dag bij de OSU in Stillwater OK

Door: Stefan Lechner

15 September 2014 | Verenigde Staten, Stillwater

Vandaag de eerste echte werkdag. Samen met Ab Reitsma presentaties gehouden over de Hanzehogeschool, over facility management, de activiteit-georienteerde werkomgeving, kantoorinnovatie in een cultureel perspectief en materialisatie van cultuur. Interessante onderwerpen voor een geinteresseerd publiek. Gesproken met de staf van DHM (Design, Housing, & Merchandising) en HRAD (Hotel and Restaurant Administration) over uitwisseling van studenten tussen OSU en de HG en gesproken met de studentenafdeling van IFMA in Stillwater.

Tussendoor nog tijd gehad om met 32 graden en een hoge luchtvochtigheidsgraad op de werkelijk prachtige campus rond te lopen en foto’s te maken als uit een film: onze studenten moeten daar heen en het campusleven mee te maken. Maar dat gaat ook wel gebeuren.

De foto’s zijn te zien op: http://bit.ly/1phycAn

De presentaties kan je bekijken op: http://bit.ly/1BHM13N

• 16 September 2014 - 12:08

Emmy:

Het ziet er gelikt uit, maar Amerika is ook wel een heel ander land met toch wel een andere mentaliteit. Is een universiteitsstudie voor iedereen toegankelijk bijv.?
    Voor je presentatie moet ik me weer voor iets registreren en dat is me te ingewikkeld. Ik hoor het wel een keer per telefoon.

Succes en veel groeten
    Emmy