Presentatie bij de Research Track - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van healthspacedesign - WaarBenJij.nu Presentatie bij de Research Track - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van healthspacedesign - WaarBenJij.nu

Presentatie bij de Research Track

Door: Rachel Kuijlenburg

23 Mei 2013 | Tsjechische Republiek, Praag

Ik heb het gewoon gedaan. Een Engelse presentatie houden op EuroFM over mijn onderzoek naar de invloed van FM op gedetineerden. En dan ben ik toch al tien jaar docent, gewend om te spreken voor groepen, maar dit was spannend. Niet eng, maar het klamme zweet was er toch een beetje.

De zaal was goed gevuld met allerlei FM'ers in soorten en maten die pittige vragen stelden. Twintig minuten blijkt dan heel kort te zijn. Ik had nog wel duizend dingen willen vertellen over mijn onderzoek en de uitkomsten, maar achterin stond de congresdame te zwaaien met een rood vel als teken dat ik nog maar vijf minuten had.

Al met al ben ik tevreden. Het was bijzonder leuk om te doen en een bijzondere ervaring. En vooral een goed contact overgehouden in de hoop het onderzoek door te zetten. Nu naar het Galadiner. Dus snel mijn jurk aan.

De foto's volgen nog.

• 24 Mei 2013 - 08:02

Gerard De Bruijn:

Goed hoor! Ik ben trots en hoor de verhalen graag en ben benieuwd naar de foto's, vooral van het gala.

Groeten
    Gerard

• 24 Mei 2013 - 15:34

Erik Smit:

Wauw! Echt goed van je!
    Groeten, Erik

• 26 Mei 2013 - 17:41

Joke:

Wat een ervaring, heerlijk dat het zo goed gegaan is! Ben benieuwd naar de verdere verhalen, en naar je onderzoek.