Weer thuis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van healthspacedesign - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Groningen, Nederland van healthspacedesign - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Stefan Lechner

25 Mei 2013 | Nederland, Groningen

Na een soepele reis door een regenachtig Duitsland weer terug in de kou in Groningen. Terugkijkend, is het congres een hele goede ervaring in het leven als docent en onderzoeker. Om de woorden van Mark (Mobach 2013) uit de mail van gisteravond aan te halen: "Het was een genot om jullie de laatste drie dagen te zien en ik denk dat we met onze gemeenschappelijke aanpak van empirisch onderzoek, schrijven en presenteren in het afgelopen jaar van een zinvolle intellectuele leerervaring kunnen spreken."

Morgen nog een dag om bij te komen en maandag weer naar school.

Dit was het laatste reisverslag voor deze conferentie. Gelet op de vele lezers en reacties was het, mede namens Rachel, leuk om jullie middels dit medium op de hoogte te houden van onze wederwaardigheden in het Praagse.

Bedankt voor het lezen,

Stefan en Rachel

• 26 Mei 2013 - 14:42

Anne Hekkema:

Dag Stefan en Rachel,

Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven en jullie hebben volgens mij een prima week gehad.

Dank, Anne