De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van healthspacedesign - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Groningen, Nederland van healthspacedesign - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: Stefan Lechner

16 Mei 2013 | Nederland, Groningen

De conferentie in Praag van de EFMC komt heel dicht bij. Het is nu donderdag voor Pinksteren en onze eigen Heilige Geest moet de woensdag en donderdag na dit weekend neerdalen over de congres- en workshopgangers.

Vandaag met de hele Research Group Facility Management nog een keer ieders presentatie geoefend. In deze veilige setting krijgen en geven we elkaar waardevolle feedback. Dat wordt met Pinksteren toch even weer achter de computer voor de laatste aanpassingen.

We zijn er nu bijna klaar voor: Annette over relocatie van ouderen, Rachel over gevangenissen, koken en uitzicht vanuit de cel, Rineke en Mark Schaap over de leefomgeving en het effect daarvan op geestelijk gehandicapten en ikzelf over werkomgeving en productiviteit.

Het wordt spannend!

Dinsdag op weg naar Praag, dinsdagavond het volgende reisverslag, weer met foto's. (PS: stoor je niet aan de irritante reclamefoto's, er staat nu een foto van een catamaran bij, daarmee gaan we niet naar Praag)