Toch maar even een smoking gekocht - Reisverslag uit Groningen, Nederland van healthspacedesign - WaarBenJij.nu Toch maar even een smoking gekocht - Reisverslag uit Groningen, Nederland van healthspacedesign - WaarBenJij.nu

Toch maar even een smoking gekocht

Door: Stefan Lechner

17 Mei 2013 | Nederland, Groningen

Op donderdagavond is er een galadiner bij het congres. Je kan daar moeilijk in je spijkerbroek aan komen zetten. Rachel en Annette hebben beide, naar hun zeggen, een prachtige galajurk. Dan kan je niet achterblijven. Mannen hebben het dan wel iets makkelijker als vrouwen: moet je huren of kopen? Bij www.gents.nl in de Zwanestraat snel toch maar even een smoking opgehaald, manchetknopen van mijn schoonvader opgeduikeld, smokinghemd van 23 jaar oud uit de motteballen gehaald en klaar is kees.

Ik ben er helemaal klaar voor.

• 17 Mei 2013 - 19:47

JP:

Ziet er goed uit!

• 20 Mei 2013 - 11:46

Gerard:

Stefan, uit betrouwbare bron kan ik bevestigen dat Rachel inderdaad een prachtige gala jurk heeft (hij hangt al weken aan de slaapkamerdeur!).

Leuk idee de blog, ik ga het met aandacht volgen. Ik wens jullie alvast een hele leuke en hopelijk inspirerend Euro FM!

Groeten
    Gerard, een achterblijver

• 20 Mei 2013 - 16:52

Rachel Kuijlenburg:

Hi Stefan,

Het ziet er prachtig uit. Ik zie uit naar donderdag. Groet Rachel

• 21 Mei 2013 - 09:04

Hans:

Veel plezier en succes in Praag!