Eerste dag in Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van healthspacedesign - WaarBenJij.nu Eerste dag in Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van healthspacedesign - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Praag

Door: Stefan Lechner

21 Mei 2013 | Tsjechische Republiek, Praag

Vandaag met een busje met z'n zevenen naar Praag gereisd. Reis liep voorspoedig. Via watsapp gehoord dat het vandaag in Nederland rotweer was. Onderweg gelukkig geen problemen gehad, een beetje regen, met prachtige regenbogen als gevolg. Ook veel koolzaad gezien onderweg. Die massieve hoeveelheid geel blijft intrigerend.

Aangekomen om 6 uur in ons prima internationale hotel in het centrum en door oud-student FM Marko van de Belt, woonachtig en Werkzaam in Praag bij Regis zeer gastvrij en welkom op sleeptouw genomen naar het Paleis op de heuvel, met uitzicht over heel Praag.

Daarna traditioneel uit eten met de nationale drank pivo (bier) en goulash. Prima start zo. Morgen wel echt aan het werk, presentaties, meetings e.d. Zin in!

• 22 Mei 2013 - 07:44

Piet Hein:

Goedemorgen mensen! Fijn dat jullie ons op de hoogte houden, wij houden de zaak hier een beetje in beweging! Geniet van de schitterende stad: ik heb hem bekeken toen er nog een Sovjet-regime was en de schoonheid van de stad bedekt was met een donkere laag: van de uitstoot van bruinkool-verbrandingsgassen en van de geestelijke onderdrukking... Toch was toen ook al door alles te zien wat een rijke monumentale omgeving het was. Ik weet dat jullie daar voor het werk zijn, maar maak er een feestje van!!

• 22 Mei 2013 - 09:55

Pauline:

Heel veel succes en plezier ook!

• 22 Mei 2013 - 11:16

Margriet Van Dam:

Dat klinkt heel gezellig. Leuk, om jullie zo te volgen! We moeten wel een feestje maken hier binnen, want het lijkt wel herfst buiten! Mooie congresdagen nog.

Groet,
    Margriet

• 22 Mei 2013 - 11:18

Brenda:

Wat onzettend leuk om jullie te kunnen volgen! Heel veel succes, plezier en werkze gewenst.

• 22 Mei 2013 - 14:05

Aaltje:

He, dag allemaal! Leuke, mooie foto's!Vooral die regenboog. Veel plezier gwenst.
    groeten uit een stille kamer F008 ;-)

• 22 Mei 2013 - 16:19

Leuk hoor, dat iedereen ze enthousiast is over onze reisblog. Vanavond weer een update over onze eerste presentaties met een bijdrage van Rachel. En Aaltje: volgende week zijn de drukke mannen weer terug, is je rust verdwenen. Groetjes, Stefan

• 22 Mei 2013 - 18:11

Emmy:

Hi Stefan,
    Net je reisverslag op t-online gekregen (kpnmail bekijk ik niet zo vaak, als ik het druk heb). Heel erg leuk, heb ik je ooit wel eens in smoking gezien?
    Overigens heeft Praag fantastische Jugendstilgebouwen en café's. Wat dat betreft had Brigitte erbij moeten zijn.
    Veel plezier en succes met de presentatie1
    Liefs